Yazar : ercanyd 30 Eylül 2013



Hata 1747 : Kimlik Doğrulama Hizmeti Bilinmiyor Çözümü


Windows 7 işletim sisteminde çalışmayan bir servisi başlatmak istediğinizde

 ÖRN :  “Kablosuz Yerel Ağ Otomatik Yapılandırma” hizmetini

Hata 1747 : Kimlik Doğrulama Hizmeti Bilinmiyor şeklinde bir hata alabilirsiniz.

Bu hatanın çözümü çok basittir aşağıda anlatmış olduğum adımları takip ederek sorunu çok hızlı bir şekilde çözebilirsiniz.


 Çözüm:
  1.      Kullandığınız Anti Virüs programınızı devre dışı bırakın,
  2.      Komut Satırını “CMD” (Yönetici Olarak) Çalıştırın,
  3.       Şu komutu yazın : netsh winsock reset
  4.      Ardından enter tuşuna basın,
  5.       AntiVirüs programınızı yeniden açın,
  6.       Bilgisayarı yeniden başlatın,


İşletim sisteminiz tekrar açıldığında servisler normal olarak çalışacaktır.


Saygılarımla
Ercan YILDIZDOĞAN

{ 1 yorum... read them below or add one }

  1. Merhaba, Vista işletim sistemim var. Antivirüs kullanmıyorum. Komut istemi'ne dediğin kodu girdim onay mesajını aldım ve bilgisayarı kapatıp açtım ancak hizmet yine başlatılmamıştı ve aynı hatayı tekrar aldım. Wireless bağlantı gerçekleştiremiyorum.

    YanıtlaSil

Popüler Makaleler

Toplam Trafik Değeri

ÇözümPark

Blog motoru Powered By Blogger | Tema ismi ITBlog | Tema Design By Ercan YILDIZDOĞAN