Yazar : ercanyd 12 Mayıs 2014





Windows Xp yüklü bir bilgisayardan Uzak masaüstü yardımıyla Windows Server 2008 ve üzeri bir sunucuya erişmeye çalıştığınızda
 "Bir güvenlik hatası yüzünden istemci uzaktaki bilgisayara bağlanamıyor. Kesin olarak ağda oturum açtıktan sonra sunucuya bağlanmayı yeniden deneyin. Ağ üzerinden oturum açılmasını sağlayıp bağlanmayı yeniden deneyin"  
Şeklinde bir hata iletisi karşınıza çıkabilir.

Bunun çözümü olarak bilgisayarınıza Uzak Masaüstü Bağlantısı (Terminal Hizmetleri İstemcisi 6,1) güncellemesini yükleyiniz. Bu yüklemeyi sorunsuz yükledikten sonra hatayı almaya devam ederseniz aşağıdaki adımları deneyiniz.

·         Windows Xp Service Pack 3 Güncelleme paketini kurunuz,

·         Eğer Windows Xp Service Pack 3 yüklü ise ve aynı hatayı almaya devam ediyorsanız diğer güncellemelerini Microsoft Update sayfasından yaparak sorunu çözüme kavuşturabilirsiniz.




Not: Her yaptığınız işlemden sonra bilgisayarınızı yeniden başlatmayı unutmayınız.


Saygılarımla
Ercan YILDIZDOĞAN

{ 1 yorum... read them below or add one }

  1. Mehaba Ercan hocam. Ben işyerimizde server 2008 kullanıyorum, ve buna Win 98, xp ve benzeri tüm işletim sistemleri RDP ile bağlanıyorlar. Geçen yıl Server 2008 kurduktan sonra lisans Server için sunucu belirttiğimi sanıyorum sunucumda. Fakat bir süre lisans sunucusu bir bilgisayar belirtilmedi gibi bir mesaj çıkıyordu uzun süre ve sonunda lisan sunucusu belirtmediğm için RDP bağlantısını kesti sunucum. Ben de yönetim panelinde lisanslarımı aktif edip sunucu bilgisayarı olarak bu sunucuyu gösterdim ve herşey ok RDP bağlantısı açıldı tüm bilgisayarlar bağlanmaya başladı tekrar, sadece Win 98 dışında. Şimdi Win 98 kurulu bilgisayarımdan Server 2008'e bağlanmak istediğimde " Bir güvenlik hatası yüzünden istemci uzaktaki bilgisayara bağlanamıyor " hatası veriyor. Sizin dediğiniz İstemci 6.1 Win 98 için de var mıdır yoksa başka bir güvenlik sorunu mu oluştu Win 98 için acaba.
    Teşekkürler,
    Selçuk SARICAN

    YanıtlaSil

Popüler Makaleler

Toplam Trafik Değeri

ÇözümPark

Blog motoru Powered By Blogger | Tema ismi ITBlog | Tema Design By Ercan YILDIZDOĞAN