Yazar : ercanyd 23 Eylül 2014





Windows güncelleştirmeleri denetlerken Windows Update 80072efe veya 80072f76 hatası alıyorsanız, bunun nedeni bilgisayarınız ile Windows Update sunucuları arasındaki bağlantının kesintiye uğraması olabiliyor.

Çözümü:

Ağınızda bir Firewall cihazı kullanıyorsanız gerekli ayarları yaparak güncellemeye çalıştığınız bilgisayarınıza  update.microsoft.com için çıkış izni veriniz.

Firewall Cihazınız yok ise Antivirüs yada diğer güvenlik yazılımları veya cihazları engell oluyor olabilir gerekli izinler verildikten sonra Windows Update düzgün çalıştığı görüntülenebilir.


Saygılarımla
Ercan YILDIZDOĞAN

{ 3 yorum... read them below or Comment }

  1. merhaba ..4 sefer laptopuma format attım sırf bu hata yüzünden 80072efe aramadığım site denemediğim yöntem kalmadı.hala çözemedim.yardımcı olabilirseniz sevinirim.saygılarımla

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben windows server 2008 R2 Enterprise En'i yeni yükledim kendi bünyemde bir internet sayfası ve online satış amacı ile bu sistemi kurdum windows update yapmak istedim ancak 80072EFE hatasıyla karşılaştım bu hata ile daha evvel windows 7 kurduğumda bu hatayla karşılaşmıştım aynı çözüm yolunu burada da kullanmak istedim önce haricen microsoft sitesinden indirdiğim win7 server 2008 sp1 iso ve sybol dosyalarını indirdim kurdum resetledim sistem kontrolünde sp1 update yüklemesini gördüm. Sonra ekstra olarak indirdiğim diğer dosyalarıda(KB3138612-3150220-3156016-3156017-3156019-3159398-3161949-3161958-3170455-3177186) dosyalarını indirip yüklemeye çalıştım güvenlik güncellemeleri hariç diğerlerinde (The update is not applicable to your computer) hatası aldım. Yeniden resetledim açılınca updateleri tekrar kontrol ettiğimde hala aynı hata kodunu vermekte sfc/scannow yaptım temiz çıktı dism yaptım onda da 87 hata var dedi peki ben bu hatayı başka nasıl hangi komut yada programla düzeltebilirim. Düzeltme yaptıktan sonra domain'i kurup işleme devam etmek istiyorum. Yalnız bu sistem ve işlemleri vmware workstation platformunda yapıyorum sizede bu yazıyı o platform üzerinden yazıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Windows Update 80072Efe Hatası >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Windows Update 80072Efe Hatası >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Windows Update 80072Efe Hatası >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

Popüler Makaleler

Toplam Trafik Değeri

ÇözümPark

Blog motoru Powered By Blogger | Tema ismi ITBlog | Tema Design By Ercan YILDIZDOĞAN